طراحی سایت بین المللی نظافت منازل سفید

درباره سفید

ما در سفید خدمات نظافتی خدمات نظافتی را برای شرکت ها و افراد ارائه می دهیم.نظافت منزل از اصلی ترین و بهترین روش هایی است که شما برای سالم نگه داشتن تمامی عناصر موجود در خانه می توانید از آن استفاده کنید. با خیال راحت وظیفه نظافت خانه خود را به sefid بسپارید. ما به شما کمک می کنیم زمان بیشتری را آزاد کنید و آن را به چیزهای سرگرم کننده بیشتری اختصاص دهید. کارکنان دقیق و ماهر ما نظافت منزل شما را با بهترین قیمت موجود در بازار انجام می دهند.

معرفی پروژه

طراحی با وردپرس

وب سایت بین المللی سفید یک وب سایت نظافتی به زبان سوئدی است.در این وب سایت مشتریان می توانند با انواع خدمات تمیزکاری منازل ، اماکن و… آشنا شوند.پالت رنگی و تصاویر استفاده شده در سایت سفید با توجه به ماهیت سایت حس تمیزی را القا می کند.همچنین در طراحی صفحات به همین منظور از المان های مرتبطی استفاده شده که زیبایی دو چندانی را به وبسایت بخشیده است.یکی از ویژگی های اصلی این وب سایت قابلیت رزرو آنلاین خدمات است که در مرحله اول شما نوع خدمات خود را انتخاب می کنید سپس زمان و تاریخ و در مرحله سوم کاربر اطلاعات تماس خود را وارد می کند.سایر امکانات استفاده شده در وب سایت نیز به شرح ذیل است :

شما هم به یک وب سایت نیاز دارید؟

کافیست فرم زیر را پر کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید

نظر کارفرما

رضایت مشتری

همکاری با شرکت یکتادیجی تجربه خوشایندی برای استارتاپ ما بود. سرعت و دقت طراحان و برنامه‌نویسان این شرکت در کنار مسئولیت پذیری و سعی در جهت جلب رضایت مشتریان، عواملی هستند که باعث متمایز شدن از شرکت‌های دیگر می شود.

محمد فرید لک

مدیر استارتاپ سفید

اردیبهشت 1401