از نمایشگاه الکامپ می توان به عنوان بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور یاد برد.این رویداد هر ساله مورد توجه عده کثیری از مخاطبان این حوزه قرار می گیرد. همچنین فرصتی طلایی برای آشنایی و شناخت افراد فعال در این حوزه و تبادل نظر و مذاکره می باشد.هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ فارس با استقبال پرشور بازدیدکنندگان از تاریخ 13 تا 16 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار شد.


هفدهمین دروه الکامپ فارس

مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش های الکامپ می باشد که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.در جریان برگزاری بزرگ ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، استاندار، معاونان و مسئولین ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی از این رویداد بازدید کردند و در جریان آخرین فناوری و تکنولوژی‌های روز شرکت‌ها قرار گرفتند.

آنچه بیش از هر چیز توجه همگان را در هفدهمین رویداد فناوری اطلاعات 97 جلب کرد، استقبال پرشور بازدیدکنندگان از سالن‌های اختصاص یافته به استارتاپ‌ها بود. در میان سالن‌های پربازدید از جمله شلوغ‌ترین سالن‌های معرفی و ارائه خدمات کسب و کارهای جدید بر بستر وب بودند که بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جلب کردند.

یکتادیجی اولین حضورش در الکامپ را با استقبال پرشور بازدیدکنندگان تجربه کرد.همکاران ما در یکتادیجی همزمان با ارائه توضیحاتی مبنی بر پروژه های انجام شده توسط این مجموعه به علاقمندان حوزه بازی های آنلاین و نحوه راه اندازی استارتاپ ها راهنمایی‌ و مشاوره‌های مورد نیاز ارائه دادند.


یکتادیجی مستقر در غرفه پارک علم وفناوری فارس

یکتادیجی در این نمایشگاه از بازی شطرنج 4 نفره باری اولین بار رونمایی کرد.همچنین سایر پروژه های این شرکت همچون طراحی اتوماسیون سامانه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در معرض عموم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید