طراحی سایت فروشگاهی روبولار

درباره روبولار

با گسترش آموزشهای رباتیک و الکترونیک در کشور شاهد آنیم که فرزندانمان ربات ها را به عنوان رفیق صمیمی برای خود در نظر گرفته اند و وقت های آزاد خود را با آنها می گذرانند. با توجه به گسترش علوم رباتیک ، الکترونیک و برنامه نویسی کامپیوتری ، گروه آموزشی روبولار قصد دارد دوره های آموزشی این علوم نوین را از سنین پایه با اهداف زیر برگزار کند.

معرفی پروژه

طراحی با وردپرس

در وب سایت فروشگاهی روبولار چون مخاطبان هدف افراد نوجوان و نونهال هستند،در طراحی UI&UX آن از المان ها ، رنگ ها و رابط کاربری بسیار جذاب ، کاربردی و آسان استفاده شده که با مخاطب ارتباط برقرار کند.در پنل کاربری هر کاربر بکارگیری از پروفایل کاربری حرفه ای با قابلیت نمایش علاقمندی ها، آدرس ها، اطلاعات شخصی و سفارشات گذشته نیز در سهولت استفاده از پنل کاربری، بسیار موثر بوده است.پس از خرید هر محصول توسط مشتری کد پیگری برای وی ارسال می شود.از دیگر ویژگی این سایت پلاگین ثبت تیکت توسط مشتری است که این افزونه امکانات حرفه ای پشتیبانی را به مشتری و مدیر خواهد داد و قادر خواهند بئد مشکلات کاربری خود را پیگیری نمایند.

شما هم به یک وب سایت نیاز دارید؟

کافیست فرم زیر را پر کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید

نظر کارفرما

رضایت مشتری

تجربه خوبی از طراحی سایت با یکتادیجی داشتم. به خصوص بحث پشتیبانی این شرکت که مشکلات فنی سایت بنده رو در کمتر از ۲۴ ساعت برطرف می کنند.

حمید شامحمدی

مدیر سایت روبولار

آبان 1395