دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی

دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی Clenia برای کسب و کار هایی که به دنبال راه اندازی سایت نظافتی هستند و همچنین تمایل به صرف هزینه جهت خرید قالب ندارند، به صورت رایگان در دسترس می باشد. این قالب کاملا رسپانسیو طراحی و برای شرکت هایی که در حوزه خدمات نظافت منزل، محل کار و سایر مناسب می‌باشد. قالب پر از گزینه ها و تنظیمات شخصی سازی است. تقریباً همه چیز را می توانید تغییر دهید.

برای ایجاد قالبی فوق العاده، انعطاف پذیر و قدرتمند، تعداد زیادی از طرح بندی ها و الگوها اضافه شده است. این قالب با طراحی مدرن صفحه اصلی و بسیاری از صفحات داخلی بسیار جذاب مانند خدمات، مطالعات موردی، درباره ما، تماس با ما، پرسش‌های متداول و طرح‌بندی‌های مختلف وبلاگ، خود را ازسایر قالب های این حوزه متمایز کرده است.

 معرفی قالب خدمات نظافتی Clenia

با دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی Clenia به ۵+ نسخه نمایشی منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت. هر نسخه نمایشی دارای طرح، اسلایدر و عناصر منحصر به فرد خواهد بود. بنابراین شما می توانید بسرعت هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید. قالب Clenia همچنین دارای افزونه المنتور و 70+ المان سفارشی منحصر به فرد است. با یک کلیک نسخه ی نمایشی را نصب و داده های مرتبط با آن را اجرا می کنید.

المنتور بهترین صفحه ساز وردپرس است که بدون کدنویسی به شما امکان ویرایش صفحات و انجام فرایند customize را می دهد. همچنین می توانید صفحات مختلفی را برای وبلاگ، نمونه کارها، گالری ، فروشگاه و صفحات مختلف داخلی قرار دهید. با استفاده از این موضوع هر کسی می تواند وب سایت خود را بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی بسازد. هر کسی می تواند رنگ سایت و تنظیمات دیگر را براحتی تغییر دهد. برای مشاهده تم اصلی و ترجمه نشده قالب کلینیا به سایت themeforest مراجعه فرمایید.

دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی، ویژگی های زیر را داراست.

1. با دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی Clenia برای همیشه به روز رسانی رایگان دریافت خواهید کرد.

2. در این قالب تعداد زیادی نسخه ی نمایشی برای شما طراحی شده است. بنابراین می توانید یکی از آنها را انتخاب و استفاده کنید.

3. ایجاد صفحات با المنتور بسیار آسان است. این افزونه کاملا رایگان همراه با قالب ارائه می‌شود. ما همچنین 70+ المان سفارشی را ایجاد کرده ایم که تمام نیاز شمارا برطرف میکند.

4. یک وب سایت مدرن را بدون اسلایدر نمی توان تصور کرد. این قالب دارای افزونه اسلایدر رولوشن نیز می باشد. این پلاگین به صورت رایگان همراه با قالب ارائه می گردد. قالب همچنین شامل انواع مختلفی از اسلایدرها به عنوان نقطه شروع برای شما می باشد.

5. نصب نسخه نمایشی در قالب خدمات نظافتی Clenia بسیار آسان است. شما فقط با یک کلیک می توانید این قالب را همراه با کلیه صفحات اصلی، صفحات داخلی، پست های وبلاگ، محصولات و موارد دیگر نصب کنید.

6. قالب دارای سربرگ با سبک های مختلف می باشد. این سبک ها به شما در فرایند شخصی سازی کمک می کند. در حقیقت امکان تغییر فونت ها، رنگ ها، پس زمینه ها، نمادها، مدل دکمه ها و … فراهم می باشد. سربرگ ها همچنین دارای منو های مختلف مثل منوی چسبنده و مگا منو هستند.

دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی، امکانات زیر را داراست.

سازگاری کامل با ووکامرس

فروشگاه اینترنتی بخش جدایی ناپذیری از دنیای وب می باشد. با دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی Clenia، به افزونه ووکامرس همراه با یکپارچه سازی کامل طراحی فروشگاهی آن دست خواهید یافت. شما می توانید با کلینیا فروشگاه خود را آسان و سریع ساخته و درآمد کسب کنید.

فرم اشتراک Mailchimp  

فرم اشتراک برای سایت های پیشرفته حائز اهمیت است. به این دلیل که این امکان برای شرکت ها یا وب سایت هایی که بدنبال بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ می باشند، مفید است. فرم Mailchimp  فرایند ارسال ایمیل خبرنامه مشترک به مخاطبان را برای شما انجام می دهد. در قالب clenia  فرم اشتراک Mailchimp گنجانده شده است. بنابراین به راحتی می توانید از این امکان حرفه ای و قدرتمند در وب سایت خود بهره ببرید.

فرم های تماس متنوع

 این قالب با 7 افزونه فرم تماس خاص خود، انواع مختلفی از این نوع فرم را برای شما ارائه می کند. می توانید هر کدام از فرم ها را در کوتاه ترین زمان ایجاد کنید. هم می توانید از فرم های تماس ساده و هم متناسب با نیازتان از فرم های دشوار، با تعداد زیادی از قسمت های مختلف استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که در ابتدای بحث عنوان شد این قالب برای شرکت هایی که خدمات نظافتی ارائه می دهند بسیار مناسب می باشد. شما به طور خلاصه می توانید امکانات و ویژگی هایی که با دانلود رایگان قالب خدمات نظافتی clenia به دست خواهید یافت، مشاهده فرمایید.

  • ایجاد آسان با المنتور
  • دارای فروشگاه ووکامرس
  • تنظیمات کاملا فارسی
  • دارای افزونه اسلایدر رولوشن
  • سازگار با تمامی مرورگرها
  • فرم اشتراک
  • Mailchimp

برای دانلود مستقیم بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان قالب نظافتی

در صورتی که درباره قالب کلینیا و بروزرسانی ها سوالی دارید با تیم ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید