طراحی سایت در لارستان همراه با رشد تجارت الکترونیک و کسب و کار های آنلاین در کشور بیش از پیش مورد توجه قرارگرفته است. از این رو نیاز به شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، در منطقه افزایش یافته است. یکتا داده گستر پویش لارستان جز اولین شرکت هایی است که به صورت رسمی در این حوزه به طراحی سایت اختصاصی در لارستان پرداخته است.

شرکت یکتادیجی

یکتادیجی توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی لارستان تاسیس شده است. گروه ما از سال ۱۳۹۴ به صورت تیم فعالیت خود را آغاز نمود. از شهریورماه ۱۳۹۶ به صورت رسمی و در قالب شرکت “یکتا داده گستر پویش لارستان” با شماره ثبت ۱۴۲۵ و تحت برند “یکتادیجی” فعالیت می کند.

یکتا داده گستر پویش لارستان جز پیشگامان طراحی سایت در لار می باشد. یکتادیجی در حوزه طراحی سایت، اپلیکیشن، سامانه های اداری و تجاری، سئو و تولید محتوا و نرم افزار های تحت دسکتاپ بصورت حرفه ای و تخصصی فعال است. همچنین یکتادیجی از خرداد ماه ۱۳۹۷ با استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور لارستان به عضویت پارک علم و فناوری فارس درآمد.

مرکز رشد لارستان
مرکز رشد لارستان

طراحی سایت در لار به صورت اختصاصی

یکتادیجی هم اکنون با همکاری و پشتوانه پرسنل ماهر، با قدرتی بیش از پیش در حال ارائه خدمات است. تیم ما خدمات خود را در حوزه های ذکر شده به تمام نقاط ایران ارائه می دهد. یکی از ویژگی های ما ارائه مشاوره تخصصی رایگان جهت آگاهی مشتری قبل از اقدام به سفارش می باشد.

طراحی سایت اختصاصی و اپلیکیشن سفارشی سازی شده که مطابق ایده و نظر کارفرماست، یکی دیگر از مهمترین وجه تمایز ما نسبت به رقبا است. زیرا پس از انعقاد قرارداد، تیم طراحان اختصاصی ما، ارتباط با مشتری را جهت ارائه راه حل های کاربردی آغاز خواهد کرد. این همکاری صورت مداوم و تا تحویل پروژه می باشد و با ارائه پشتیبانی تخصصی این فرایند ادامه خواهد داشت.

یکتادیجی، تیم تخصصی طراحی سایت در لارستان

در حال حاضر داشتن سایت بهینه و خاص جهت موفقیت کسب و کار های آنلاین ضروری است. ما در یکتادیجی از همکاران با تجربه و شیوه های پیشرفته و بروز بهره مند هستیم. همچنین این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی سایت در لارستان باشیم. هدف ما افزایش رضایت هرچه بیشتر مشتریان از طریق ارائه انواع طراحی سایت اختصاصی می باشد.

یکتادیجی دارای چندین سال تجربه در حوزه طراحی سایت در لاستان می باشد. داشتن نمونه کارهای موفق یکتادیجی را جز شرکت های پیشرو در سئو و طراحی سایت در لار قرار داده است. طراحی سایت ارزان و رسپانسیو، سئو و بهینه سازی، ظاهر زیبا و خاص و طراحی اپلیکیشن. از مهارت های اصلی شرکت طراحی سایت یکتا داده گستر پویش لارستان می‌باشد.

منتظر شما هستیم.

برای مطالعه و آگاهی بیشتر درباره طراحی سایت اختصاصی، مقاله طراحی و توسعه سایت اختصاصی را مطالعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت در لارستان
لار قلعه اژدها پیکر

دیدگاهتان را بنویسید