قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس عامل تعیین کننده جهت طراحی سایت اختصاصی وردپرس برای کسب و کار محسوب می شود. اما جای نگرانی نیست. ما در یکتادیجی عوامل اساسی تعیین کننده قیمت طراحی سایت وردپرس را برای شما جمع آوری کرده ایم. درنتیجه شما می توانید برآورد دقیقی از هزینه ها داشته باشید.

وردپرس به معنای واقعی نیازی به معرفی ندارد. در واقع محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است که بیش از 42٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت از این نوع هستند. محبوبیت و نحوه عملکرد آن، بسیاری از کسب و کارها را ترغیب می کند تا طراحی سایت اختصاصی وردپرس را انتخاب کنند.

برای آگاهی از چگونگی طراحی سایت اختصاصی وردپرس مقاله نحوه طراحی سایت اختصاصی را مطالعه فرمایید.

چرا وردپرس را برای توسعه وب سایت تجاری خود انتخاب کنید؟

در بین همه مشاغل موجود در اینترنت وردپرس طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از راه اندازی یک وبلاگ ساده گرفته تا ساخت یک وب سایت تجاری و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، وردپرس می تواند همه چیز را به شکل یکپارچه مدیریت کند.

قیمت طراحی سایت وردپرس در مقایسه با قیمت طراحی وب با کدنویسی اختصاصی متفاوت است. درواقع جامعه وسیعی از کسب و کار های آنلاین از سیستم وردپرس استفاده می کنند.

این سیستم به کسب و کارها کمک می کند تا وب سایت خود را گسترش دهند. دارای تعداد زیادی تم و افزونه بوده و نگهداری و مدیریت آن آسان می باشد. برای موتورهای جستجو بهینه شده و از همه مهمتر، وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است. بنابراین اینها دلایلی هستند که چرا طراحی سایت اختصاصی وردپرس را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت وردپرس

1. نام دامنه

هنگام راه اندازی یک وب سایت وردپرس برای کسب و کارتان، اولین چیزی که نیاز دارید نام دامنه است. نام دامنه به وب سایت شما یک نام قابل تشخیص می دهد. بنابراین باید آن را هوشمندانه انتخاب کنید. پسوند دامنه بسیار در هزینه تاثیرگذار است. مثلا هزینه پسوند com. بیشتر از Ir.  و net. بیشتر از com. می باشد.

هزینه دامین در قیمت طراحی سایت وردپرس
انواع دامین

در حال حاضر، خرید نام دامنه معمولی با توجه به نوع پسوند برای یک سال می تواند از 20 تا 25 هزار تومان شروع شده و به 300 تا 400 هزار تومان برسد.

برای خریداری و آگاهی دقیق از قیمت انواع دامنه ها بر روی قیمت دامنه کلیک کنید.

2. وب هاستینگ

شما برای سایت خود جهت ذخیره فایل ها به هاست معتبر نیاز دارید. تقریباً تمام وب سایت های امروزی برای کار بدون اختلال به خدمات وب هاستینگ نیاز دارند. وب هاستینگ دارای دو نوع خدمات اشتراکی و اختصاصی می باشد. قیمت طراحی سایت وردپرس با در نظر گرفتن هر کدام متفاوت می شود.

Hosting یکتادیجی

در میزبانی اشتراکی، یک سرور ایجاد می شود شما در بخشی از آن با سایر وب سایت ها مشترک می شوید. یک سرور اختصاصی به شما این امکان را می دهد که سروری برای کسب و کار خود داشته باشید. سرور اشتراکی در مقایسه با اختصاصی، هزینه کمتری دارد. در حال حاضر هزینه هاست یک گیگابایت حدود 200 هزار تومان می باشد. البته هرچه به هاست با فضا بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه آن افزایش می یابد.

برای خریداری و آگاهی دقیق از قیمت انواع هاست بر روی قیمت هاست کلیک کنید.

3. طراحی قالب یا استفاده از قالب آماده

وردپرس به دلیل داشتن قالب ها و مضامین متعددش بسیار محبوب است. قالب های متفاوتی برای تمامی کسب و کارها دارد. با این حال، هنگام انتخاب یک قالب وردپرس برای کسب و کار خود، موارد ضروری زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

قالب های وردپرس یکتادیجی

برخی از قالب ها رایگان بوده و برخی دیگر پولی می باشد. تم های رایگان برای مبتدیان خوب هستند، اما اغلب ویژگی های اساسی را برای صاحبان مشاغل مهم ارائه نمی دهند.

به همین دلیل است که توصیه می شود یک قالب مناسب، متناسب با کسب و کار خود خریداری کنید. یا به سراغ طراحی قالب سفارشی برای طراحی سایت اختصاصی وردپرس خود بروید.

قیمت قالب

قیمت طراحی سایت وردپرس با در نظر گرفتن قالب های آماده و اختصاصی متفاوت می باشد. هزینه خرید قالب های آماده از 60 تا 70 هزار تومان شروع می شود. البته با توجه نوع قالب و امکانات، قیمت آن افزایش می یابد.

در صورتی که توسعه قالب اختصاصی را برای سایت وردپرس خود انتخاب کنید، باتوجه به امکاناتی که نیاز دارید قیمت آن حدودا از 10 میلیون تومان ( مقداری پایین تر یا بالاتر) شروع می شود.

4. قیمت طراحی سایت وردپرس: پلاگین یا افزونه های وردپرس

افزونه ها حکم ستون فقرات وردپرس را دارند. بیش از 54000 افزونه وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز سایتتان از آنها استفاده کنید. افزونه های مختلفی از رایگان تا پولی، برای افزایش قابلیت وب سایت شما و حرفه ای تر جلوه دادن آن در دسترس می باشد.

همانطور که بیان شد، انواع مختلفی از افزونه ها وجود دارد که می توانید استفاده کنید. از SEO گرفته تا فرم تماس، ضد spam و بسیاری موارد دیگر. قیمت طراحی سایت وردپرس، بسته به نوع افزونه ها و تعداد افزونه هایی که استفاده می کنید می تواند متفاوت باشد.

5. فروشگاه ساز وردپرس

ایجاد یک فروشگاه آنلاین می تواند کاری با ریسک بالا به نظر برسد. اما به لطف وردپرس این کار آسان شده است. وردپرس این فرایند را با استفاده از افزونه فروشگاه ساز Woo Commerce انجام داده است. درحقیقت میلیون ها وب سایت تجارت الکترونیک در سراسر جهان از استفاده می کند.

تاثیر افزونه Woo Commerce در قیمت طراحی سایت وردپرس
افزونه Woo Commerce

همچنین، قالب های فروشگاهی وردپرس بسیار جذابی وجود دارد که کسب و کارها می توانند از آنها استفاده کنند. با در نظر گرفتن الزامات، عملکرد و بسیاری موارد دیگر، هزینه وب سایت های فروشگاهی وردپرس بیشتر از سایر سایت های وردپرسی است. Woo Commerce یک افزونه رایگان است، اما اگر به ویژگی های اضافی نیاز دارید، باید هزینه آن را بپردازید.

به همین دلیل قیمت طراحی سایت وردپرس فروشگاهی با توجه به امکانات و ابعاد کسب و کار می تواند متفاوت باشد.

6. تاثیر پشتیبانی در قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس با در نظر گرفتن پشتیبانی وب سایت وردپرس شما می تواند متفاوت باشد. بسته به اینکه چه کسی یا چه شرکتی پشتیبانی سایت شما را انجام می دهد، این هزینه می تواند متفاوت باشد. معمولا شرکت هایی که طراحی سایت اختصاصی وبسایت شما را انجام می دهند، بین شش ماه تا یک سال به شما پشتیبانی رایگان ارائه می کنند.

تاثیر پشتیبانی در قیمت طراحی سایت وردپرس

اما بعد از آن زمان که در قرارداد قید می شود جهت پشتیبانی باید هزینه پرداخت کنید. هزینه پشتیبانی بسته به نوع پشتیبانی و شرکتی که آن را پشتیبانی می کند، متفاوت می باشد. به طور مثال پشتیبانی آپدیت افزونه ها و رفع خطاهای رایج حدود 1 تا  1.2 میلیون در سال می باشد.

جمع بندی نهایی

در نتیجه موارد گفته شده برخی از عوامل کلیدی و ضروری بودند که قیمت طراحی سایت وردپرس را شکل می دهند. از نام دامنه، وب هاستینگ گرفته تا طراحی قالب یا  قالب های آماده، افزونه ها، فروشگاه ساز وردپرس و پشتیبانی، همه چیز را پوشش دادیم.

اگر قصد دارید یک وب سایت وردپرس موفق بسازید، باید آماده سرمایه گذاری هوشمندانه باشید. به یاد داشته باشید، هر چیز خوبی با قیمتی همراه است و وردپرس ارزش این هزینه را دارد. برای آگاهی از چگونگی طراحی سایت اختصاصی وردپرس با ما تماس بگیرید.

موفق باشید!

دیدگاهتان را بنویسید