هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

امروزه استارتاپ ها، شرکت ها و سازمان های مختلف بخشی از بودجه خود را صرف هزینه تبلیغات گوگل می کنند. در گذشته بیلبوردها، تبلیغات چاپی و تابلوهای تبلیغاتی ابزاری بودند که نام تجاری شما را در معرض دید مردم قرار می دادند. در حال حاضر، تبلیغات دیجیتالی با توجه به گسترش اینترنت و کسب و کار های اینترنتی، بیشتر از تبلیغات سنتی مورد توجه قرار گرفته اند. زیرا تبلیغات دیجیتال یک ابزار مهم در جذب مشتریان برای کسب و کار شما در دنیای آنلاین است.

به گفته گوگل، سه نفر از چهار نفری که به صورت آنلاین در حال جستجو هستند، به دنبال برندها و محصولات جدید و مرتبط می باشند. علاوه بر این، 73٪ افراد پس از دیدن یک تبلیغ آنلاین که مرتبط با جستجو آنهاست، بیشتر به یک برند علاقه مند می شوند.

با این حال، اینترنت یک مکان رقابتی است. اگر وب سایت شما در ابتدا صفحه اول جستجو گوگل نیست، احتمالا در رقابت با رقبا در جذب مشتری ناکام خواهید بود. Google Ads ابزار قدرتمندی است که با استفاده از آن می‌توانید سایت خود را به بالای صفحات جستجو گوگل برسانید. همچنین محصول، خدمات یا نام تجاری خود را به صورت مقرون به صرفه در وب سایت های پربازدید قرار دهید.

با توجه به کسب و کارتان، احتمالاً علاقه مند به تبلیغات مقرون به صرفه می باشید. هزینه تبلیغات گوگل چقدر است و آیا ارزش آن را دارد؟ ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا در مورد هزینه های تبلیغات آنلاین Google Ads آگاهی یابید.

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

آیا تا به حال در یک نشریه معروف مانند یک مجله یا روزنامه تبلیغ کرده اید؟ شاید شما در مورد هزینه اجاره یک بیلبورد یا آگهی در یک منطقه پر رفت و آمد جستجو کرده باشید. بنابراین احتمالاً از قیمت بالای که این نوع تبلیغات دارندآ آگاه هستید. Google Ads کمی متفاوت است. در اینجا نحوه قیمت گذاری Google Ads آورده شده است.

هزینه کمپین تبلیغاتی گوگل چقدر است؟

یکی از خوبی های تبلیغات گوگل این است که برای هر مقدار بودجه ای، برنامه دارد. می‌توانید هم بودجه روزانه Google Ads و هم حداکثر قیمت پیشنهادی خود را برای هر کلیک تنظیم کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). همچنین هیچ محدودیتی برای بالا یا پایین بودن این ارقام وجود ندارد.

به عنوان مثال، می توانید حداکثر هزینه هر کلیک یا بودجه روزانه تبلیغات گوگل خود را 0.01 سنت یا 1 میلیون دلار تعیین کنید. در نتیجه، شما به میزانی که هزینه تبلیغات گوگل کرده اید، نتیجه بدست می آورید. اگر پول بیشتری را به یکی یا هر دو اختصاص دهید، در معرض دید بیشتری خواهید گرفت. شما نتیجه ای رو دریافت می کنید که برای آن هزینه کرده اید.

هزینه استفاده از این نوع تبلیغات چقدر است؟

پلتفرم Google Ads مملو از ویژگی ها و ابزارهای مفید است و استفاده از آن رایگان می باشد. شما برای حساب Google Ads یا ابزارهای گنجانده شده پولی پرداخت نمی کنید. شما فقط برای تبلیغاتی که به صورت زنده و در حال تبدیل هستند هزینه پرداخت می کنید.

 بخش دشوار این بخش، درک نحوه استفاده از این ابزارها برای استفاده از هزینه های تبلیغات گوگل است. آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی با ابزارهای گوگل ادز آشنا هستند. بنابراین آنها می توانند با ایجاد کمپین های تبلیغاتی جذاب به شما کنند.

میانگین این هزینه برای مشاغل چقدر است؟

کسب و کار های کوچک و متوسط به طور متوسط هر ماه بین 9 تا 10 هزار دلار برای تبلیغات کلیکی هزینه می کنند. شرکت های تازه تاسیس ممکن است حتی بیشتر نیز هزینه کنند.

ممکن است هزاران دلار پول زیادی به نظر برسد. با این حال، اگر شما یک محصول یا خدمت قابل فروش دارید که برای مخاطبان بسیار جذاب است، فروش آنها احتمالا هزینه را توجیه می کنند. تبلیغات گوگل می‌تواند سود قابل توجهی را نصیب کسب‌وکارها کند.

چه زمانی برون سپاری و هزینه تبلیغات گوگل ارزشمند است؟

1. تیم بازاریابی داخلی نداشته باشید.

2. در حال راه اندازی یک کسب و کار، محصول یا سایت جدید هستید.

3. می خواهید یک کمپین تبلیغاتی گسترده با تبلیغات منحصر به فرد داشته باشید.

4. فرصت کمی دارید و میخواهید فرایند تبلیغات سریع انجام شود.

5.به دنبال بازاریابی هستید.

6. قصد دارید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و می خواهید در نتایج گوگل رتبه بالایی داشته باشید.

7. نمی دانید چگونه وب سایت یا تبلیغات خود را SEO کنید.

جهت آگاهی از فرایند سئو، مقاله سئو و تولید محتوا اختصاصی را مطالعه فرمایید.

پرداخت به ازای کلیک در گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی است که انواع مختلفی از تبلیغات را ارائه می دهد. یکی از محبوب ترین تبلیغات گوگل، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، به ویژه تبلیغات نمایشی و شبکه های جستجو هستند.

پرداخت زمانی که بر روی تبلیغ شما کلیک شود انجام خواهد.

یکی از بهترین ویژگی اجرای کمپین پرداخت به ازای کلیک گوگل ادز این است که شما فقط برای کلیک روی تبلیغ خود هزینه پرداخت می کنید. اگر بیننده ای تبلیغ شما را ببیند اما روی آن کلیک نکند، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. کمپین های (Pay-Per-Click) یا PPC، برند یا محصول شما را در مقابل مشتریان واجد شرایط قرار می دهند.

شخصی که تبلیغ Google Ads شما را مشاهده می کند، بسته به نوع تبلیغ شما، می تواند به روش های مختلفی به آن جذب شود. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است روی تبلیغ شما کلیک کند تا از فهرست محصول، وب سایت شما یا یک صفحه وب خاص بازدید کند. از طرف دیگر، ممکن است شخصی برای تماس با کسب و کار شما یا دریافت قیمت، روی یک دکمه روی آگهی ضربه بزند.

میانگین هزینه هر کلیک تبلیغات گوگل(CPC) حدود 1 تا 20 دلار است. CPC بسته به عوامل مختلفی مانند صنعت، نوع تبلیغ و کیفیت تبلیغ متفاوت است. با استفاده از تنظیم هزینه به ازای هر اقدام (CPA) می‌توانید مقدار CPC تبلیغات Google خود را به هر میزانی که می‌خواهید محدود کنید.

کیفیت تبلیغات شما بر هزینه هر کلیک، تأثیر می گذارد.

Google Ads کیفیت تبلیغات شما از جمله محتوا و وب‌سایت‌ها و صفحات مرتبط را در نظر می‌گیرد. این پلتفرم به تبلیغ شما نمره کیفیت می دهد. سپس این امتیاز کیفیت را با محدودیت هزینه به ازای هر کلیک، ترکیب می کند. گوگل با توجه به بررسی ها، فضای تبلیغات مناسب را پیشنهاد می دهد.

کیفیت تبلیغ شما همچنین می تواند مبلغی را که به ازای هر کلیک روی تبلیغ پرداخت می کنید، کاهش دهد. به همین دلیل است که استخدام افراد حرفه‌ای برای ایجاد آگهی‌های باکیفیت سودمند است. در نتیجه کیفیت در هزینه تبلیغات گوگل تاثیر دارد.

آیا تغییر در این تبلیغات هزینه به همراه دارد؟

برخلاف اکثر تبلیغات چاپی یا ملموس، تنظیم کمپین تبلیغاتی Google Ads آسان و کاملا رایگان است. می‌توانید هر زمان که بخواهید اشتباهات را اصلاح کنید، تغییر دهید، بهینه کنید یا به طور کامل تبلیغات یا بودجه را تغییر دهید.

نتیجه

Google Ads یک پلت فرم تبلیغاتی مقرون به صرفه و همه کاره است. به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی و مهم‌ترین پلتفرم‌های PPC، ارزش دارد که برند، خدمات و محصولات خود را با استفاده از Google تبلیغ کنید.

شما با استفاده از هزینه ای که برای تبلیغات گوگل انجام میدهید، می توانید بودجه خود را تنظیم کنید، در مورد نتایجی که می خواهید تصمیم بگیرید و کمپین های تبلیغاتی خود را مطابق با نیازهای خود اصلاح و بهینه کنید. تبلیغات گوگل برای انواع مختلف برندها، شرکت ها و سازمان ها با هر اندازه ای جذابیت دارد.

منبع: topnotchdezigns

مطالب مرتبط


1. روش بازاریابی در لینکدین: چگونه در لینکدین رشد کنیم؟

Local Seo .2 به سبک شرکت های بزرگ

3. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: ۹ نکته طلایی

1 نظر درمورد “هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

دیدگاهتان را بنویسید