ایده طراحی سایت

ایده طراحی سایت جهت الهام گرفتن برای طراحی جز موضوعات مهمی است که توجه به آن می تواند شما را از رقبا متمایز کند. اگر یک طراح وب هستید یا فقط از طراحی وب سایت به عنوان سرگرمی استفاده می کنید، در اینجا پنج تا از بهترین منابعی که می توانید برای دستیابی به ایده های مختلف از آنها استفاده کنید، آورده شده است.

تعداد وب‌سایت‌های موجود در اینترنت بیش از آن چیزی است که هر شخصی بتواند در آن بهترین سایت ها را برای الهام گرفتن به عنوان منبع پیدا کند. بنابراین اگر شما یک طراح وب هستید یا فقط فردی هستید که از آن به عنوان یک سرگرمی لذت می‌برد، بدون شک می‌خواهید بهترین‌ها سایت ها را مشاهده کنید. در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها برای الهام بخشیدن به سفر طراحی وب شما آورده شده است.

5 منبع عالی ایده طراحی سایت

سایت Web Design Inspiration

اولین سایت در این لیست Web Design Inspiration می باشد. این سایت همان چیزی است که شما جهت دستیابی به ایده های جدید، انتظار دارید. این یک وب سایت پر از الهام برای طراحی وب است.

صفحه فرود Web Design Inspiration دارای لیست عظیمی از ایده های مختلف طراحی وب است که می توانید از آنها ایده بگیرید. هر تصویر شما را به وب‌سایت متفاوتی پیوند می‌دهد که برای برجسته بودن از یک جنبه انتخاب شده است. اینها انواع وب سایت هایی هستند که مشتریان شما را تحت تأثیر قرار می دهند.

وقتی وارد این سایت می شوید، صفحه ای با اطلاعات زیاد درباره وب سایت در اختیارتان قرار می دهد. این اطلاعات در مورد رنگ ها، ویژگی های وب سایت، سبک ها، صنایع، CMS، زبان های برنامه نویسی مورد استفاده و موارد دیگر می دهد.

دستیابی به این اطلاعات نیز بسیار مفید است. زیرا ایده طراحی سایت به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از دسته بندی های مختلف را فیلتر کنید. بنابراین اگر به دنبال الهام گرفتن برای سایت خود می باشید، Web Design Inspiration یک راه حل عالی برای انجام این کار است.

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید یک بخش کامل به مضامین و سایت‌های وردپرس اختصاص دهید که به شما کمک می‌کند روی وردپرس نیز کار کنید. شما می توانید در میان همه این موارد به روشی که مناسب شما و وب سایتتان است، عمل کنید.

سایت Best Website Gallery

دومین سایت در این لیست Best Website Gallery است. بهترین گالری وب سایت، یک منبع عالی برای کشف وب سایت های جدید و چشمگیر می باشد.

Best Website Gallery، در ساختار خود، یک مجموعه کامل از نشانه های بصری برای طراحان دارد. تمامی امکانات به صورت عمومی و کاملا قابل دسترسی برای سازندگان وب سایت می باشد.

سایت‌هایی که جذاب ، ساختارمند و تاثیرگذار هستند توسط عوامل Best Website Gallery شناسایی و انتخاب می شوند. سپس کاربران به نحوه طراحی سایت ها از مقیاس یک تا ده رأی می دهند.

شما می توانید جزئیات بیشتری در مورد هر سایت را به صورت عمیق مشاهده کنید. حتی اگر وب سایت به هر دلیلی خراب تغییر کند، هر پیوند شامل تعداد قابل توجهی از اسکرین شات های مختلف است که می توانید به آن مراجعه کنید.

در این سایت سیستم فیلتر قوی نیز وجود دارد. همچنین طراحی بصری فوق العاده که استفاده از آن را آسان کرده است. در نتیجه می توانید بر اساس رنگ وب سایت، CMS، سبک یا چارچوب فیلتر انجام دهید.

سومین منبع ایده طراحی سایت: سایت CSS-Tricks

CSS-Tricks سایتی است که به یکی از عناصر مهم طراحی وب سایت، یعنی CSS اختصاص دارد، که تقریباً جزء اصلی تمام طراحی های واکنش گرا است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت CSS-Tricks مراجعه کنید و مقالات مختلف آن را بررسی نمایید. اگر به دنبال مطلب خاصی هستید، می توانید با مراجعه به مقالات این سایت به آن برسید. اما این تنها راه دستیابی به مطالب نیست.

شما می‌توانید به دنبال ویدیوهایی بگردید که CSS-Tricks در وب‌سایت خود و یوتیوب پست می‌کند. حتی می‌توانید سالنامه CSS-Tricks را جستجو و توضیح هر ویژگی CSS را مطالعه کنید.

موضوعی که در این سایت چشمگیر می باشد، تنوع موضوعات است. ممکن است مقاله ای را مشاهده کنید که در مورد اثر ویژگی خاصی صحبت می کند که قبلاً هرگز به آن فکر نکرده بودید. در حقیقت هنگامی مقالات را مطالعه می کنید، متوجه شوید که دستیابی به آن بسیار آسان تر از چیزی است که تا به حال به آن فکر می کردید.

سایت Webdesigner Depot

سایت بعدی در این لیست، Webdesigner Depot می باشد. اگر به دنبال نکات کلی و ایده طراحی سایت هستید یا خودتان شخصاً با کد های CSS زیادی در ارتباط نیستید، احتمالاً این سایت منبع مناسبی برای شما است.

Webdesigner Depot سایتی است که به تمام جنبه های طراحی وب مانند گردش کار، مفاهیم رابط کاربری، اخبار و موارد دیگر می پردازد. در این سایت ابزار توسعه و طراحی وب سایت که مورد استفاده حرفه ای ها می باشد، وجود دارد.

پست‌های مهم در ابتدا وب‌سایت ظاهر می‌شوند. همچنین پایین این بخش به پست‌های محبوب اختصاص دارد.

در اینجا تنوع قابل توجهی از انواع مقالات وجود دارد. آزمون ها و نظرسنجی ها می توانند شما را سرگرم کنند. همچنین پست های آموزنده فراوانی در مورد UI و UX وجود دارد.

اگر به موضوعات این وب‌سایت علاقه داشتید، می‌توانید در خبرنامه آن عضو شوید تا هر زمان که مقاله‌ جدید منتشر می‌شود، از آن مطلع شوید. اگر به دنبال فونت ها، آیکون ها و موارد دیگر نیز می باشید، این سایت منبع عالی برای شما خواهد بود.

آخرین منبع ایده طراحی سایت: سایت Reddit

آخرین منبع جهت ایده طراحی سایت، انجمن Reddit می باشد. دو زیر انجمن سایت ردیت بالاترین کارایی رو برای طراحان سایت و علاقه مندان این حوزه دارند. این دو Subreddit فوق العاده مفید می باشند. اولین زیر انجمن ، r/web_design است.

r/web_design یک subreddit عالی برای هر کسی است که به طراحی وب علاقه دارد. دارای مفاهیم جالب، ایده های جدید و تعداد زیادی از کاربران است که طرح های جالب خود را به نمایش می گذارند.

دومین زیر انجمن، r/webdev می باشد. در این زیر انجمن تمرکز بیشتر بر روی توسعه صفحات وب می باشد. بنابراین، r/webdev صرف نظر از اینکه چقدر قصد توسعه دارید، دارای منابع مفید زیادی می  باشد.

نکته مهم در مورد این زیر انجمن ها، فقط این نیست که چیزهایی را پیدا خواهید کرد که هرگز در هیچ جای دیگری در اینترنت نیافته اید، بلکه خود شما نیز می توانید در آن شرکت کنید.

در مورد پروژه یا مفهومی که برای اجرای آن به مشکل برخورده اید، می توانید برای بازخورد یا کمک به Subreddit بروید. این یک منبع ارزشمند برای هر یک از شما که به صورت آزاد فعالیت می کنید، است.

نتیجه

با توجه به توضیحات مقاله فوق، دستیابی به ایده های مختلف به سادگی امکان پذیر است. شما با مراجعه به این وب سایت ها می توانید طرح های مختلفی از سراسر جهان را مشاهده کنید. درنتیجه شما ایده های فراوانی خواهید داشت که به شما در طراحی و توسعه سایت کمک شایانی خواهد کرد.

امیدواریم این مقاله، منابعی که به شما ایده های جدید برای طراحی و توسعه سایت نیاز است را داده باشد. شما همیشه می توانید در دنیای طراحی و توسعه وب اطلاعات بیشتری کسب کنید و کسب دانش قوی و ایده های جدید سلاح شما در این مسیر خواهد بود.

مطالب مرتبط


1. مزایا و معایب وردپرس: بررسی عمیق وردپرس همراه با نکات کاربردی

2. ۶ نکته کلیدی جهت راه اندازی سایت فروشگاهی اختصاصی

3. نحوه بررسی امنیت سایت: ۷ راه کلیدی و آسان!

4. اهمیت تصاویر در طراحی سایت: ۵ نکته کلیدی

دیدگاهتان را بنویسید